lørdag 13. april 2013

Hagemesse

I dag morges tok jeg toget til Lillestrøm for å besøke årets Hagemesse. Har gledet meg til dette en stund, få inspirasjon og gjøre litt shopping. Det var mye fint å se på!
Blomsterutstillinger, drivhus, hagemøbler, alt en kan tenke seg av maskiner og verktøy en trenger til hagen, hva en kan bruke stein til.
Fikk snakket med flere leverandører for å få priser, greit og kunne sammenligne.
Så kjøpte jeg en del frø og 4 stk juleroser. De er bare så nydelige :)




Tok noen bilder med mobil, så ikke verdens beste.
Liker veldig godt stein, og disse utstillingene falt veldig i smak.






Ellers så har jeg nå kontaktet noen proffe hagedesignere, får se hvem som passer best for det vi trenger. I mellomtiden så har jeg jobbet mer med min egen hageplan, og har delt hagen opp i områder.


PS: Om det er noen som bor i Elverum eller nærheten, så gir jeg bort en verdikupong på 100kr hos BoGrønt Elverum :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar