søndag 11. mai 2014

Gamle vinduer

Endelig, full klaff på finn.no! Kikker alltid innom på det som gis bort i nærområdet på finn.no, og i går var det noen som skulle gi bort gamle vinduer, størrelse ca 1,14m x 0,46m. Var så heldig at jeg var førstemann ute, og i dag hentet jeg 14 stk gamle vinduer. Nå blir det minidrivhus og dekke til pallekarmene! Men først må jeg vaske, male og kitte dem, som jeg bare gleder med til å gjøre, for dette kommer til å bli så bra :-)
Bilder kommer når vi er i gang med å sette det sammen.

Ellers så skjer det ikke så mye i hagen, det har vært kaldt i det siste, så det har stoppet litt opp.
Har satt noen poteter som heter "Solist", og sådd deler av blomsterengen. Litt spent på om de har klart kuldeperioden.... Nå nærmer det seg tosifret igjen, så flere sommerblomster skal sås.
Kommer noe bilder litt senere, har en del tulipaner i krukker som står i blomst nå.

I tillegg til hage, så tar jeg en del naturbilder (som så mange andre hagebloggere :-) )
På vei hjem fra vinduhenting i dag stoppet jeg og tok meg en tur i vårskogen, selv om det regnet.
Det er så vakkert i skogen nå, grønt over alt, håper jeg kan klare å gjenskape noe i vår egen hage!

Min fotoblogg med flere bilder: Udstuen Naturbilder

Maigull, en av mine favoritter


1 kommentar:

  1. Gamle vinduer er fine å bruke i hagen. Jeg har mange jeg også, mest over den opphøyde kjøkkenhagen.
    Skal bli spennende å se hvordan det blir til deg.
    :)

    SvarSlett