lørdag 16. mars 2013

Tenker, tenker og tenker

Tenker, tenker og tenker......
Ja, det er stort sett det jeg har gjort de siste ukene. Etter å ha leste både hageblader og bøker, bladd gjennom mange blogg innlegg, så formes nå hagen i hodet. Den har endret seg veldig mye fra den "ferdige" tegningen jeg hadde i fjor høst til nå. Nå skal alle tankene ned på papir.
 
Så nå ser jeg på et blankt ark, og ender forhåpentligvis opp med en god plan om noen uker, slik at planen er klar når våren kommer. Kommer til å dele skissene med dere, tar gjerne i mot innspill, så jeg ikke gjør noen typiske tabber, osv :)
 
 
Uansett, så ser jeg frem til våren. Ble litt skuffet i går da det startet å snø, og nå er alt ute hvitt igjen. Da er det bare å sette seg i godstolen og lengte etter sommeren:
 
 




 
 
 

4 kommentarer:

  1. For en fantastisk blomstereng!

    Og lykke til med haveutformingen. Jeg blir nysgjerrig på hva du har tenkt - og retenkt. Og hvor du kommer til å ende. Masse have mot syd, og nesten ikke noe tomte"svinn" mot nord. Det er jo et godt utgangspunkt når frukt og grønnsaker står først på listen din.
    Fortsatt god helg :-)

    SvarSlett
  2. Så spennende med hageskisseplaner. Gleder meg til å se hvordan den blir. Selv har jeg min bare i hodet - og der endrer den seg stadig vekk..
    Vakre og inspirerende bilder du viser også. Ønsker deg en god helg:)

    SvarSlett
  3. Så artig å gjøre hele hagen, da! Det blir spennende å følge med på utover våren og sommeren. Hilsen en annen Vestfolding.

    SvarSlett
  4. Så spennende et projekt du er i gang med. Tenkningen er jo en del av arbeidet, og fint å sysle med når det snør ute og våren lar vente på seg:) Lykke til. Blir spennende å følge med fremover. Deilige bilder du varmer oss med.

    SvarSlett